Thursday, January 13, 2011

facebook nak ttp?hem...


ok.... kat sini aku nak korang xyah rsau la lau fb tu ttp,sbb korang mst xpnh dngarkan pasal bnd nei..skrang nei la aku nak bg tau..bnd nei cam facebook jgak cme lagi canggih skit la,lagipun bnd nei laman sosial buatan malaysia tau,so xslah lau kte ttp facebook dan daftar la skrg kat sini..sokonglah barangan buatan Malaysia...akhir kata,jom enjoy....heehhe

6 comments:

α!∂αηαтαѕуα™ said...

oittt...... cantik pic :P

farhan asyraf said...

hehehe. nak join jugak lah :D

chua said...

actually memang tipu la kan kalw kate fb na ttp..dyoang da dpt bnyk sangat untung berbillion2 dollar,,knape mesty dyorang ttp..btol ta??

shamsul said...

tasya:hehehe xsalahkan lau aku promot hang pny blog..hehhe
chua:em btul ckap ko..aku ase mnipu je la sume tu

fiza nurani said...

bole percaye ke 100% buatan malaysia..???

shamsul said...

itu dah mesti la...