Saturday, March 2, 2013

Amin : Bro aq nak keluar dgn gf aq ptg nie, kita jumpa lain kali je ye.

Ahmad : Bro tapikan kau dah janji dgn aq.. minggu lps tangguh minggu ni tangguh.. lps nie kita dah xdapat keluar sama lagi, lagipun aq adaHal nak bgtau dan ada benda nak bagi..

Amin : RelaksLah bro kita bila2 boleh keluar aq nak date nie lagi penting.

Ahmad : okLah kalau kau dah ckp gitu Bro..

Lepas 2 minggu Amin msg Ahmad

Amin : Bro aq dah putus dgn Ena.. jumpa boleh x bro.. aku dtg rumah kau amekkau ok...

... msg x di balas.....sampai amin di rumah Ahmad, amin tanya pada ibu Ahmad

Amin : mana Amin kenapa xbls msg..

Ibu Ahmad hanya nagis dan bagi 1 surat..

kandungan surat..

Assalammualaikum.. Amin kalau kau baca surat ni, ini bermakna aku dah xde lagi di dunia nie.. hari yang aku nak jumpa kau tu, aku nak bincang dengan kau yang aku mengidap sakit buah pinggang kritikal selama nie aku diamkan je.. tapi aku xnak ganggu emosi kau yang tengah happy masa tu.. Bro masa tu aku berharap sangat dapat makan dengan kau, tapi xde rezeki.. tapi xpeLah apa2 pun kauLah Sahabat Untuk Selamanya bagi aku, tiada yang boleh ganti.. Dan kat surat nie aku nak bg kau gambar masa umur kita 17tahun nie lah satu2nya gambar kita berdua..

#ingatLah semua nilai persahabatan lagi bernilai dari pasangan kekasih.. Renungkan..Ini Kisah benar

Hak milik : Sahabat Untuk Selamanya

No comments: