Saturday, December 11, 2010

pelik atau luar biasa!!!...hem



mmbr:pelik la ko nei?..aku:asal lak?..mmbr:tah la ko nei mmg mnusie plik la..aku:ak x faham la knpe sume org nak cakap aku plik,pdhal aku base je..mmbr len:ko nei dari alam mane ae?..aku:(senyum dan wat muke selambe je)..mmbr len ag:ko nei mmg ad due alam la..aku:wei asal nei,salah ke lau ak nak wat len dr yg len?..mmbr:xdla,jus aku cakap ko nei sllu wat bnd plik2,plik btl..aku:suke hati la,tp plik pun aku slalu mnang kan.ko pe de?em org yg dianggap plik kbanykan leh bjyekan,dan skurang2y aku xd la tru orang pnye kerje....

nei antre yg kwn aku selalu katakan..
Sebenarnya bukan sekarang je orang cakap aku pelik tapi dari aku kecik lagi.kalau nak dikirakan rasenye dah beratus ratus orang kot yang cakap aku pelik..Aku sendiri pelik asal la orang suke cakap aku pelik.ape tafsiran diorang tentang kepelikan aku?sifat aku ke,cara aku buat kerja ke,atau bende lain ke,atau diorang pelik asal muke aku handsem sangat(hahaha jus kiding)..Bagi aku la kan,tak salah kalau jadi pelik,sekurang-kurangnya kite leh wat orang gembire,yela mane tak nye,bile orang kata pelik mesti ada yang ketawa..pastu kalau dikatakan pelik mesti ada tercipta bende barukan,lau xbaru dan selalu diorang tengok tu takda la pelik namenye..Contohnya Thomas Edison,ramai orang cakap pelik sampai dianggap gila,pastu orang ramai boleh pulak glakkan dia,tapi tengok la sekarang,kalau x sumbanggan orang yang dianggap pelik tu xde la kite gune lampu sekarang...Tapi betul la,pemikiran aku dengan diorang berbeze,maybe tu sebab diorang kate aku pelik..Kalau tengok perangai aku,kadang aku pun bleh prasan yang aku pelik,pastu banyak kali aku cakap asal la pemikiran korang tak same macam aku fikir.hem...Agi satu aku kerang suke buat benda berulang-ulang,benda tu akan menimbulkan kebosanan kepada aku,so jangan la pakse aku.
Taun lepas aku ada baca satu artikel tajuk dy "kanak kanak indigo"berdasarkan maklumat yang aku dapat,aku banyak berfikir,adakah aku sama macam kanak2 tu..em sampai sekarang aku ingat lagi pasal artikel tu.dan artikel aku sebelum nei pun pasal kanak kanak indigo..em sume tu tak penting la sama ada aku kanak kanak indigo atau tidak,yang penting sekarang aku harap kepelikan aku ni akan mendatangkan kebaikan kepada dunia...amin..

sebenarye banyak lagi cite tntang kepelikan aku..tapi aku saje nak hang knl sendri dri aku yg dianggap plik nei...ok

No comments: